هدیه الهی خداوند ؛
هدیه الهی خداوند ؛
به خاطر همه زحماتت ممنونم و دستان پر مهر و محبتت را می بوسم .
همیشه در کنارت هستم و تمام سعی مو می کنم که احساس تنهایی رو از وجود پاکت دور کنم .
خودت می دونی که خیلی دوستت دارم >>> عاشقانه دوستت دارم .
تو تک تکی برای من ...

+ نوشته شده در جمعه بیست و هفتم بهمن ۱۳۸۵ ساعت 19:57 توسط سام و پویان
|